Skoči na glavno vsebino

44 dijakov vzgojiteljske, zdravstvene ter strojne usmeritve se je v spremstvu turistične vodnice ter 3 profesoric podalo na 4-dnevno ekskurzijo po Toskani. Med odhodom dne 7. 3. in prihodom dne 10. 3. smo doživeli:

1. dan: Odhod v zgodnjih jutranjih urah v smeri mejnega prehoda Rateče. Nočna vožnja nas je pripeljala do prvega toskanskega bisera, mesta SIENA. Glavna atrakcija je originalno oblikovan trg Piazza del Campo, nad katerim kraljuje stolp Torre del Duomo s katedralo. Po ogledu Siene smo se odpeljali do mesteca SAN GIMIGNANO, ki slovi po številnih stolpih starih plemiških hiš, po čemer je dobilo vzdevek »srednjeveški Manhattan«. Sledila je vožnja po nekoliki bolj razgibani pokrajini, do mesta VOLTERRA, ki spada med najstarejša toskanska mesta, kjer smo si med drugim ogledali stolnico, baptisterij ter mestno hišo. Čakala nas je še pot do hotela v mestecu Montecatini Terme.

2. dan: po zajtrku smo se odpeljali do mesta PISA, kjer smo si ogledali veličastni Campo dei Miracoli z romansko stolnico, krstilnico ter slavnim poševnim stolpom. Katedrala sodi med najsijajnejše sakralne spomenike v Italiji. Sledila je vožnja do mesta LUCCA, ki je še vedno obdano z obzidjem, ki danes služi sprehajališču. Tu smo si med sprehodom ogledali stolnico ter več cerkva in pa znameniti trg Piazza dell` Anfiteatro. Sledila je vožnja do hotela, kjer nas je čakala večerja.

3. dan: dan je bil posvečen mestu ob Arnu, mestu FIRENZE. Mesto je polno palač, cerkva, trgov ter muzejev. Med drugim smo si ogledali stolnico, krstilnico, Giottov zvonik, Dantejevo rojstno hišo, Medičejsko kapelo, Stari most, trg Signoria z Gosposko palačo, Bargello ter galerijo Uffizi. Prosti čas smo posvetili samostojnemu raziskovanju mesta. Sledila je vožnja do hotela.

4. dan: zadnji dan smo se po zajtrku odpravili še do zadnjih ogledov, ki so nas čakali v mestu PRATO. Sprehodili smo se do stolnice sv. Štefana, ki sodi med najlepše primere toskanske romanike. Sledil je sprehod mimo gradu ter cerkve Santa Maria delle Carceri. Zatem smo se odpeljali do nakupovalnega centra, kjer smo si vzeli čas za nakupovanje ter kosilo. Sledila je vožnja proti domu, kamor smo prispeli zvečer.