Srednja šola Jesenice Ulica bratov Rupar 2, 4270 Jesenice

Novice in obvestila

Irska - 1. skupina dijakov uredil: Andreja Vehar Jerman, Datum objave: Četrtek, 26 April 2018 00:00

JAVLJANJE Z IRSKE

3. dan – Čisto pravi Vikingi

Ogled Dublina smo si dopoldne privoščili na prav poseben način - kot čisto pravi Vikingi  v amfibijskem vozilu po središču mesta in po kanalu reke Liffey. Sledil je zunanji ogled priznane univerze Trinity College, kjer med drugim hranijo iluminirani rokopis evangelijev - Book of Kells. Med ogledom smo s pesmijo in darilcem eno izmed udeleženk ekskurzije presenetili ob rojstnem dnevu. Po kosilu smo se v muzeju Dublinia ponovno srečali z Vikingi in bolj podrobno spoznali njihovo kulturo. Dan smo z nakupom spominkov zaključili v nakupovalni ulici Graffton Street.

4. dan – Deževni Dublin

Dublin nam je bilo dano doživeti v zelo različnih vremenskih razmerah, danes v spremstvu dežja. Na srečo smo preostala dva ogleda v mestu opravili pod streho. Vse o sestavinah, pridelavi in oglaševanju najbolj znanega irskega temnega piva smo si ogledali v Guinnessovi tovarni. V Narodnem muzeju Irske smo se razgledali po eni izmed najbogatejših zbirk zlata iz bronaste dobe v Evropi. Za konec smo iz letala pomahali v slovo Dublinu in Irski ter se domov vrnili bogatejši za še eno potovalno izkušnjo.

2. dan - Petdeset odtenkov vsega

Deževni Dublin nas je pregnal proti zahodni irski obali. Pot nas je vodila po slikoviti zeleni pokrajini večinoma namenjeni živinoreji. Naša prva postaja je bilo mesto, ki je Edu Sheeranu dalo navdih za uspešnico Galway Girl. Mesto nam je ponudilo sprehod skozi Eyre trg, po nakupovalni ulici mimo Lynch gradu do španskega oboka, dobro hrano in čas za nakupe. Vožnjo smo nadaljevali po kraški pokrajini Burren, skozi mestece Doolin do mogočnih moherskih klifov. Več kot 200 m visoki klifi so bili poslastica za fotografske navdušence. Med občudovanjem narave nas je osvežil dež, posušil veter in božalo sonce. Na poti nazaj v Dublin smo se naučili še ljudske himne Molly Malone in tako družabno sklenili drugi dan potepanja.

Irska - 1. dan

V Dublinu nas je pričakalo sončno in toplo vreme, kot nalašč za raziskovanje prestolnice. Zgodovinsko obarvan ogled mesta nas je popeljal v čas velikonočne vstaje, krompirjeve lakote, duhovitega Oscarja Wilda in slavne Molly Malone. V predelu Temple Bar smo začutili tudi utrip sobotnega večera in si privoščili dobro irsko večerjo.
Zapisala: Ines Rajgelj, prof.

nazaj   Celoten arhiv

Skupine novic

362 Splošno

Zaznamki

Irska - 1. skupina dijakov Irska - 1. skupina dijakov Irska - 1. skupina dijakov Irska - 1. skupina dijakov Irska - 1. skupina dijakov Irska - 1. skupina dijakov